Így kérj Google értékeléseket az ügyfeleidtől!

Abban megállapodhatunk, hogy a Google értékelések aranyat érnek minden vállalkozás számára. De hogyan szerezhetünk több és jobb értékelést anélkül, hogy az ügyfeleinket vagy vásárlóinkat zaklatnánk ezzel a folyamattal? Mutatjuk a megoldást: a Google értékelésgyűjtő kártya, amely NFC technológiát is használ. Nézzük, hogyan működik a gyakorlatban.

Google értékelésgyűjtő kártya beszerzése

Ahhoz, hogy látványosan és tolakodásmentesen kérj Google értékelést, szükséged van egy ilyen kártyára. Még szerencse, hogy ezzel foglalkozunk, így ebben tudunk segíteni. Egyszerűen csak rendelj egy (vagy három, esetleg öt) kártyát és mi már beállítva küldjük el neked. A kártyáról már írtunk egy cikket korábban, ha nem olvastad el, akkor javasoljuk, hogy tekintsd át.

Hogyan kérjünk Google értékeléseket személyesen?

Mivel a Google értékelésgyűjtő kártya használatához személyes interakció szükséges, fontos, hogy az eladók, szolgáltatók vagy a vállalkozás munkatársai aktívan vegyenek részt a folyamatban. Íme néhány szituáció, ahol hatékonyan kérheted az ügyfelek értékelését:

Vásárlás végén

A fizetési folyamat során, miután a vásárló elégedett volt a vásárolt termékkel, tedd fel neki a következő kérdést: „Ha elégedett volt a vásárlással, kérjük, hogy ossza meg véleményét ezzel az egyszerű érintéssel!” – és ekkor nyújtsd felé a kártyát és kérd meg, hogy oldja fel a telefonját. Sok vásárló már ismeri a folyamatot, ha nem, akkor magyarázd el neki pár mondatban.

Szolgáltatás végzése után

Ha szolgáltatást nyújtasz, mint például fodrászat, autószerelő műhely, vagy egészségügyi szolgáltatás, a szolgáltatás befejeztével kínáld fel az értékelés lehetőségét. „Reméljük, elégedett volt a szolgáltatásunkkal. Szeretnénk, ha pozitívan értékelné a szolgáltatásunkat és megosztaná tapasztalatait másokkal is.” A folyamat vége megegyezik az a vásárlás végén olvasott folyamattal.

Van, hogy az ügyfél szeretne értékelni

Nagyon sokszor előfordul, hogy a vásárló maga szeretné értékelni a helyet valahogyan (pl.: szóban vagy írásban), általában ennek hangot is adnak. Ebben az esetben feltehetjük neki ezt a kérdés: „Örülünk, hogy elégedett volt a kapott szolgáltatással/termékkel! Megtenné, hogy értékel minket a Google-on keresztül?”. A folyamat többi része szintén változatlan marad.

Rendezvényeken, bemutatókon való értékeléskérés

Ha céged rendezvényeken vesz részt vagy promóciót tart, használd ki a lehetőséget az értékelések gyűjtésére. „Ha tetszett a bemutatónk/termékünk, kérjük, értékeljen minket!”. A folyamat vége ebben az esetben is megegyezik.

Ezek a személyes interakciók segítenek abban, hogy a vásárlók közvetlen kapcsolatot érezzenek a vállalkozással, és nagyobb eséllyel hajlandóak legyenek pozitív visszajelzést adni. Az értékelés kérése ebben a formában hatékonyabb és személyesebb, mint a távolságtartó digitális megkeresések.

Kapcsolodó blogbejegyzések