Új termékünk: Google értékelés gyűjtő sticker

A digitális korban az ügyfelek értékelései aranyat érnek, ezért is alkottuk meg a SocialCard-ot, mi az automatizált értékelés gyűjtésében tudunk segíteni a termékeinkkel. Az értékelés gyűjtő kártya és tábla után egy új terméket vezettünk be: a sticker személyében.

Bárhová felragaszthatod

A 12 cm x 12 cm-es matrica nem csak hogy stílusos, de rendkívül praktikus is. Az epoxy gyantával kezelt felület biztosítja a tartósságot, míg a 3M-es hátlapi ragasztó lehetővé teszi, hogy bárhol könnyedén felhelyezhető legyen. A beépített NFC chip és a QR kód párosa pedig hidat képez a fizikai és digitális világ között.

Értékelés gyűjtés fontossága

Nem tudjuk elégszer hangsúlyozni, hogy egy jól időzített, pozitív vélemény nem csak hogy megerősítheti egy cég hírnevét, de jelentős mértékben javíthatja a Google keresőben való láthatóságát is. De hogyan ösztönözhetjük az ügyfeleket, hogy hagyjanak maguk után értékeléseket? Az új NFC-s QR kódos matrica egyszerű, mégis zseniális megoldást kínál erre a problémára.

Hogyan használd?

A matrica használata is pofonegyszerű. Csak helyezd el egy jól látható helyen, ahol az ügyfelek/vásárlók könnyen észreveszik (pl. a pénztárgép közelében vagy az üzlet bejáratánál). Az ügyfeleknek/vásárlók ezt követően csak hozzá kell érinteniük mobiltelefonjukat, vagy leolvasniuk a QR kódot a telefonjuk kamerájával és máris a Google értékelési oldalára kerülnek (csillagozós rész), ahol azonnal leadhatják pozitív visszajelzésüket.

Milyen cégeknek ideális választás?

Bárki számára hasznos, akik értékeléseket szeretne gyűjteni: legyen szó kávézóról, ruhaboltról vagy autószerelő műhelyről. Különösen értékes lehet azok számára, akiknek üzleti modellje nagyban támaszkodik az ügyfélértékelésekre, mint például a vendéglátóiparban vagy a szolgáltatások terén.

Akik már használják

Konkrét cégneveket nem említünk ebbe a bejegyzésbe, mert nem kértünk rá engedélyt, de a szolgáltatási területeket szívesen megosztjuk, akik rendeltek ilyen értékelés gyűjtő stickert: kozmetikák, gyantázó szalonok, fogorvosok (ezen egyébként meglepődtünk, mert eddig táblát vitték), szerelő műhelyek, éttermek, kávézók, ügyvédek, dekorral foglalkozó boltok, bio boltok, stb. Szóval ennél a terméknél is teljes a lefedettség.

Vásárlói ösztönzés

Ne feledd, az emberek szívesebben írnak értékelést, ha azt egyszerűen megtehetik. A matrica használata mellett ösztönözd ügyfeleid/vásárlóid egy kis kedvezménnyel vagy más ajándékkal, ha értékelést hagynak. A legtöbb esetben ajándék nélkül is értékelnek a vásárlók, csupán kérni kell az értékelést.

Az értékelés gyűjtő termékek nem csak egy újabb marketing eszközök a cégedben; hanem egy olyan megoldás, amely hidat képez a céged és ügyfeleid/vásárlóid között. Egyszerűsége és hatékonysága révén forradalmasítja az ügyfélértékelések gyűjtésének módját.

Kapcsolodó blogbejegyzések