A digitális korban az ügyfelek értékelései aranyat érnek, ezért is alkottuk meg a SocialCard-ot, mi az automatizált értékelés gyűjtésében tudunk segíteni a termékeinkkel. Az értékelés gyűjtő kártya és tábla után egy új terméket vezettünk be: a sticker személyében.
Bárhová felragaszthatod
A 12 cm x 12 cm-es matrica nem csak hogy stílusos, de rendkívül praktikus is. Az epoxy gyantával kezelt felület biztosítja a tartósságot, míg a 3M-es hátlapi ragasztó lehetővé teszi, hogy bárhol könnyedén felhelyezhető legyen. A beépített NFC chip és a QR kód párosa pedig hidat képez a fizikai és digitális világ között.
Értékelés gyűjtés fontossága
Nem tudjuk elégszer hangsúlyozni, hogy egy jól időzített, pozitív vélemény nem csak hogy megerősítheti egy cég hírnevét, de jelentős mértékben javíthatja a Google keresőben való láthatóságát is. De hogyan ösztönözhetjük az ügyfeleket, hogy hagyjanak maguk után értékeléseket? Az új NFC-s QR kódos matrica egyszerű, mégis zseniális megoldást kínál erre a problémára.
Hogyan használd?
A matrica használata is pofonegyszerű. Csak helyezd el egy jól látható helyen, ahol az ügyfelek/vásárlók könnyen észreveszik (pl. a pénztárgép közelében vagy az üzlet bejáratánál). Az ügyfeleknek/vásárlók ezt követően csak hozzá kell érinteniük mobiltelefonjukat, vagy leolvasniuk a QR kódot a telefonjuk kamerájával és máris a Google értékelési oldalára kerülnek (csillagozós rész), ahol azonnal leadhatják pozitív visszajelzésüket.
Milyen cégeknek ideális választás?
Bárki számára hasznos, akik értékeléseket szeretne gyűjteni: legyen szó kávézóról, ruhaboltról vagy autószerelő műhelyről. Különösen értékes lehet azok számára, akiknek üzleti modellje nagyban támaszkodik az ügyfélértékelésekre, mint például a vendéglátóiparban vagy a szolgáltatások terén.
Akik már használják
Konkrét cégneveket nem említünk ebbe a bejegyzésbe, mert nem kértünk rá engedélyt, de a szolgáltatási területeket szívesen megosztjuk, akik rendeltek ilyen értékelés gyűjtő stickert: kozmetikák, gyantázó szalonok, fogorvosok (ezen egyébként meglepődtünk, mert eddig táblát vitték), szerelő műhelyek, éttermek, kávézók, ügyvédek, dekorral foglalkozó boltok, bio boltok, stb. Szóval ennél a terméknél is teljes a lefedettség.
Vásárlói ösztönzés
Ne feledd, az emberek szívesebben írnak értékelést, ha azt egyszerűen megtehetik. A matrica használata mellett ösztönözd ügyfeleid/vásárlóid egy kis kedvezménnyel vagy más ajándékkal, ha értékelést hagynak. A legtöbb esetben ajándék nélkül is értékelnek a vásárlók, csupán kérni kell az értékelést.
Az értékelés gyűjtő termékek nem csak egy újabb marketing eszközök a cégedben; hanem egy olyan megoldás, amely hidat képez a céged és ügyfeleid/vásárlóid között. Egyszerűsége és hatékonysága révén forradalmasítja az ügyfélértékelések gyűjtésének módját.