Hogyan használd a SocialCard-ot a Google értékelések növelésére

A vendégvisszajelzések kulcsfontosságúak minden vállalkozás számára, különösen a vendéglátóiparban. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan lehet NFC és QR technológiát használni az ügyfélértékelések növelésére, különös tekintettel a kávézókra, éttermekre. Megismerhetjük, hogyan ösztönözheti a kávézó tulajdonos a dolgozókat az értékelések gyűjtésére, és hogyan javíthatja ezáltal a vállalkozás értékelését.

Az értékelésgyűjtő tábla használata

Az NFC (Near Field Communication) és QR (Quick Response) kódok modern technológiai megoldások, amelyek lehetővé teszik a vendégek számára, hogy gyorsan és egyszerűen hozzáférjenek a Google értékeléskérő oldalához. A kávézóban elhelyezett értékelésgyűjtő tábla segítségével a vendégek egyszerűen mobiltelefonjukkal érintve vagy a táblán elhelyezett QR kódot beolvasva értékelést adhatnak a helyről.

Dolgozói ösztönzési program elindítása

A dolgozók ösztönzése az értékelések gyűjtésére elengedhetetlen a sikerhez vezető úton. Egy módszer az extra jutalmazás, amelyet a dolgozók a folyamatos jó értékelésekért kaphatnak. Például, a kávézó tulajdonos meghatározhat egy napi célt, és aki ezt eléri vagy túlteljesíti, extra jutalomban részesül a nap végén. Ehhez szükséges, hogy az alkalmazottak megértsék ennek a jelentőségét a napi munkáik során.

Gyakorlati példák

Vegyük például egy kávézó tulajdonost, akinek több kávézója is van. Ő versenyt indíthat a különböző kávézói között, ahol a legtöbb pozitív értékelést gyűjtő hely extra jutalomban részesül. Ez nemcsak a dolgozók motivációját növeli, hanem a kávézók minőségét és hírnevére is hatással lesz. Forgalomtól és látogatói számtól függően érdemes egy olyan célt meghatározni, amit a dolgozók nap mint nap el tudnak érni, későbbiekben pedig könnyedén növelhető a meghatározott szám. Azáltal, hogy folyamatosan növeljük az elérni kívánt értékeléskérések darabszámát, nem érzik elérhetetlen célnak azt.

A kávézókban elhelyezett értékelésgyűjtő táblák lehetővé teszik a vendégek számára, hogy egyszerűen és gyorsan hozzáférjenek 3 másodperc alatt a Google értékelések oldalához. Az analitikai szoftver segítségével nyomon követhető, hogy hány vendég használta és ezzel együtt milyen hatással vannak az értékelések számára.

A másik lehetőségünk az értékelésgyűjtő kártya használata. Ahogy egy vendég elfogyasztotta a kávéját, sütijét, szendvicsét a dolgozó megkérdezheti, hogy elégedett-e a kapott szolgáltatással, ízlett-e neki a kávé, stb. Ha pozitív megerősítést kapott a vendégtől, akkor megkérdezi, hogy értékelné-e a kávézót a Google-ön. Amennyiben igen, akkor a folyamat ugyanaz, mint a táblával kapcsolatban. A dolgozó nyújtja a kártyát, megkéri a vendéget, hogy érintse oda a telefonját és értékelje a szolgáltatást.

Visszajelzéseinkre támaszkodva kijelenthetjük, hogy azok a helyek, ahol személyes interakcióba kerültek a vendéggel, sokkal nagyobb százalékban adnak pozitív értékelést.

Összegzés

A SocialCard használata, valamint a dolgozók megfelelő ösztönzése elengedhetetlen az ügyfélértékelések növeléséhez. Egy jól megtervezett ösztönzési program nemcsak az értékelések számát növelheti, hanem a dolgozók motivációját és a vendégek elégedettségét is javíthatja. Ezenkívül win-win szituációt hoz a dolgozók és a tulajdonosok között is. Az alkalmazottak örülnek az extra juttatásoknak, a tulajdonos pedig boldog, hogy elégedettek a vendégek. Ahogy a Google értékelések száma növekszik, úgy a forgalmon is meglátszik, hiszen egyre több új fizető vendég választja a többi kávézó helyett.

Kapcsolodó blogbejegyzések