Statisztikai rendszer minden termékünkhöz

Visszatérő kérdésként megkapjuk, hogy beszéljünk kicsit a statisztikai rendszerünkről, amely minden termékünkhöz INGYENESEN jár, sokan megrendelés előtt kíváncsiak a funkciókkal kapcsolatban. Mivel nem árulunk zsábkamacskát, ezért szívesen megmutatjuk a rendszerünket.

Innováció, ami megkülönböztet minket a konkurenciától

Nem titok, sok cég foglalkozik Google értékelésgyűjtő termékekkel, több indokunk is van, hogy miért válasszon bárki is minket, de az egyik legerősebb indokunk az az, hogy profi, sajátfejlesztésű statisztikai szoftvert kínálunk a termékeinkhez, méghozzá ingyenesen, előfizetési díj és mindenféle applikáció nélkül, ami böngészőből elérhető.

További indokunk a minőség és a 100%-os testreszabhatóság mellett, hogy folyamatosan innováljuk a termékeinket, de ez a cikk nem erről szól, hanem a statisztikai rendszerről.

Könnyen kezelhető felület, egyedi terméknevek

Célunk volt a fejlesztés során, hogy nagyon könnyen kezelhető felületen lehessen elérni az értékelésgyűjtő és követésgyűjtő termékeket, egyszerűen be lehessen azonosítani és egyedi névvel ellátni. Ahhoz, hogy jobban megértsük a problémát, ami elindított minket a saját rendszer fejlesztése mellett az az volt, hogy akik több terméket rendeltek, nehezen tudták beazonosítani a különböző termékeket. Minden termékünk egy egyedi azonosító kóddal van ellátva, ha ezeket egy rendszeren belül ömlesztve látjuk, akkor nehezen azonosíthatóak be, kivéve akkor, ha el lehet látni egyedi azonosítóval.

Az első oszlopban találhatóak a termékek azonosítói, mellette pedig a megadható, módosítható elnevezés. A példán jól látszik, hogy van egy kávézó, akiknek két helyük üzemel, egyik Pesten, másik pedig Budán. Különböző alkalmazottak dolgoznak a kávézókban, ezeket a termékeket hozzájuk tudjuk rendelni és ha megnézzük a statisztikát akkor ellenőrizni tudjuk, hogy melyik alkalmazott hány alkalommal kérte az értékeléseket. Így akár motiválni is tudjuk a munkatársainkat az értékelések gyűjtésére, sőőőőt, házi versenyt is hirdethetünk.

A példa képen tökéletesen látszik az is, hogy a kihelyezett táblák is jól teljesítenek, itt lényegében kérni sem kell az értékelést, mert a vendégek maguktól adják le. Ugyan ez a helyzet a stickereknél is.

Részletesebb statisztika, ahol látszanak a leolvasási számok

Ha rákattintunk a leolvasási számok melletti ikonra, akkor különböző dátumokra szűrhetjük le a leolvasási számokat, ezen kívül pedig láthatjuk az utolsó rekordokat is, mindezt gyönyörű grafikonnal. Itt lehetőségünk van különböző szűréseket is elvégeznünk (napi, heti, havi, egyedi bontásban).

Több olyan sikeres céggel működünk együtt, akikkel közösen segítettünk kitalálni az értékelések gyűjtésének a folyamatát, visszajelzések alapján minden bizonyossággal azt tudjuk mondani, hogy rendkívül módon megdobta az adott cég forgalmát. Magánegészségügy, vendéglátóipari egység, szolgáltató szektor, beauty szalonok mind-mind használják.

Adatok exportálása CSV-ben

Minden marketing eszköznél fontos, hogy tudjuk mérni és adatokat kinyerni és ezzel együtt elemezni is.
A statisztikai szoftverünkbe egy frissítés következtében bekerült egy CSV-ben való exportálás funkció, így könnyen készíthetünk riportokat a különböző értékelésgyűjtő eszközünkről. Miután megnézzük egy termékünk leolvasási számait, lehetőségünk van az adatokat kiexportálni egy táblázatban.

Ez a funkció is előfizetés nélkül érhető el, ingyenesen. Mit gondolsz a Te vállalkozásodban is tudnád használni ezt a funkciót?

Miért fontos ez a vállalkozások számára?

Ez a statisztikai rendszer lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy pontosabban kövessék és értelmezzék az ügyfelek visszajelzéseit, illetve munkatársanként monitorozzák az értékelésgyűjtő tevékenységét. Ezáltal, nem csak a termék- és szolgáltatásfejlesztés válik céltudatosabbá, hanem a munkatársak motivációját is növelheti, különösen ha jutalmakat kapcsolunk az értékelések gyűjtéséhez.

Például egy olyan rendszer, ahol minden egyes értékelésért a munkatársak 500 Ft-os juttatást kapnak, nem csak a motivációt növeli, hanem mérhetővé teszi az egyéni teljesítményeket is. Ezzel az ösztönzővel minden munkatárs érdekeltté válik az értékelések aktív gyűjtésében, ami hosszú távon növeli a vállalkozás hírnevét és értékeléseinek számát.

A dolgozói motivációról későbbiekben írunk még egy külön cikkben, mert úgy gondoljuk, hogy több figyelmet érdemel.

Kapcsolodó blogbejegyzések